Celebrada l’Assemblea General 2018 del BCB

17 de maig, Barcelona. – El Beauty Cluster Barcelona (BCB) ha celebrat la seva Assemblea General Ordinària 2018 en la Fundació Miró de Barcelona. L’esdeveniment va comptar amb l’assistència de més de 80 socis.

Durant la trobada, a més de tractar els temes relatius a la gestió de l’entitat, es va celebrar el canvi de Junta del BCB liderada per l’elecció del nou president. Així, Tim Eaves, CEO de Quadpack Group, substitueix a Montserrat Martí, CEO de Martiderm, que passarà a ocupar la vicepresidència estratègica del cluster i Elena Grau, CEO en EG Group ocuparà la vicepresidència operativa.

Segons Tim Eaves, president del BCB, “al llarg del 2017 el Beauty Cluster Barcelona ha engegat iniciatives cada vegada més rellevants per al sector. El  BCB és una entitat ambiciosa, que persegueix posicionar a la nostra indústria com un líder mundial”. En aquest sentit cal destacar que 2017 ha estat, per quart exercici consecutiu, un any de creixement en activitat, nombre d’associats i repercussió a nivell nacional i internacional.

Durant l’Assemblea es van presentar els resultats del primer Baròmetre del Sector de la Bellesa a Espanya, que llança llum sobre la perspectiva de creixement del sector i l’optimisme amb el qual la indústria encara aquest 2018.

La jornada va explicar també amb la ponència de Luca Lazzarini, responsable de comunicació comercial Banc Mediolanum, qui en una motivadora xerrada va parlar sobre el futur estratègic de les organitzacions de la indústria de la bellesa i va plantejar nous desafiaments a les quals les entitats podran enfrontar-se a curt i llarg termini.

En finalitzar l’acte, Ivan Borrego, director del BCB, va afegir que la indústria ha valorat molt positivament la trajectòria històrica de l’entitat i en 2017 s’ha aconseguit consolidar com un clúster que integra a 140 empreses de totes les grandàries, que representa a tota la cadena de valor i que projecta una imatge sòlida de un sector que treballa unit.